creare noii pietre
Pagina 1 din 1
creare noii pietre
Necesare:
mediafire.com ygqjnnmgnjj (pentru
a despacheta
item_proto) GIMP
sau Photoshop pentru a face icoana, dar este
opţională. În primul
rând scompattatre item_proto.
introduceţi
acest cod nell'item_proto (I pentru crearea de pietre de
valoarea n ^
28044, atunci alegerea este a ta ...):
Cod-----
"28044"
hashName= "'Pietra del ****+0'" name= "Pietra del ****+0" type= "10"
subtype= "0" weight= "0" size= "0" antiflag= "0" flag= "0" wearflag= "0"
immuneflag= "0" gold= "2500" buy_price= "2500" limittype0= "0"
limitvalue0= "0" limittype1= "0" limitvalue1= "0" applytype0= "0"
applyvalue0= "0" applytype1= "0" applyvalue1= "0" applytype2= "0"
applyvalue2= "0" value0= "0" value1= "0" value2= "0" value3= "0" value4=
"0" value5= "0" socket0= "0" socket1= "64992" socket2= "127" socket3=
"64976" socket4= "21631" socket5= "4855" refine_vnum= "0" refine_set=
"0" magic_pct= "0" specular= "0" socket_pct= "0" /> "28044" hashName =
"" Piatra ****+ 0 '"nume =" Stone ****+ 0 "type =" 10 "subtip =" 0
"greutate =" 0 "align = "0" antiflag = "0" pavilion = "0" wearflag = "0"
immuneflag = "0" de aur = "2500" buy_price = "2500" limittype0 = "0"
limitvalue0 = "0" limittype1 = "0" = limitvalue1 "0" applytype0 = "0"
applyvalue0 = "0" applytype1 = "0" applyvalue1 = "0" applytype2 = "0"
applyvalue2 = "0" value0 = "0" valoare1 = "0" valoare2 = "0" = value3
"0" Value4 = "0" value5 = "0" socket0 = "0" socket1 = "64992" socket2 =
"127" socket3 = "64976" socket4 = "21631" socket5 = "4855" refine_vnum =
"0" = refine_set "0" magic_pct = "0" oglinda = "0" socket_pct = "0"
/>
Pentru a
crea piatră vă să ia în considerare aceste
lucruri:
1: Type
= 10 (indică tipul de obiect, sau piatra)
2:
size
= 1 (spaţiul care ocupă piatra)
3:
Wearflag = 1 (în
cazul în care este piatra pentru luminări) sau Wearflag
= 16 (în
cazul în care este piatra de arme)
4: =
Applytype0 valabil pentru
bonus pentru a pune piatra
5:
Applyvalue0 =% bonus de piatra
(Există
applyvalue altă parte, se poate adăuga până la 3 bonus) :
Ai
loc valori diferite pentru tipuri de bonusuri (de credite
Oblivio):
daune mediu = 72 = 71 de distrugere de îndemânare puternică
împotriva Mezziuomini = 17 = 1 HP Viteza maximă de Magic = 9 POS-uri.
stun: 13 Possibilità di avvelenamento:12 Possiblità rallentamento= 14
Forza= 5 Possibilità Critici= 15 possibilità tra = 16 Intelligenza= 4
Immune svenimento= 48 Velocità Movimento= 8 Forte Contro Zombie= 21
Resistenza Avvelenamento= 41 Velocità Attacco= 7 Rigenerazione HP= 10
Difesa Spadone= 30 Difesa Pugnale= 31 Resistenza Freccia= 34 Resistenza=
38 Resistenza Lampo= 32 Resistenza magia=37 Difesa spada: 29 Mobilità =
6 Blocco Corporale= 27 11: Rigenerazione MP 23: Danni assorbiti da HP
24: Danni assorbiti da MP 25: Possbilita di prendere MP dall'avversario
26: Possibilità di mantenere MP nei colpi 28: Possibilità di schivare
frecce 33: Difesa Ventaglio 35: Resistenza Fuoco 36: Resistenza Lampo
39: Riflettere attacco corporale 40: Riflettere maledizione 42:
Possibilità di rigenerare MP 43: Possibilità su EXP Bonus 44:
Possibilità di lasciar cadere Yang 45: Possibilità di lasciar cadere il
doppio degli oggetti 46: Percentuale dell'aumento dell'effetto di una
pozione 47: Possibilità di rigenerare HP 49: Difesa contro rallentamento
50: Immune contro caduta 52: Aumento raggio d'azione dell'arco 53:
Aumento del valore di attacco 54: Aumento della difesa 55: Aumento del
valore di attacco magico 56: Aumento della difesa magica 58: Max
resistenza 59: Forte contro Guerrieri 60: Forte contro Ninja 61: Forte
contro Sura 62: Forte contro Shamane 63: Forte contro Mostri 64: Valore
di attacco 65: Difesa 66: EXP 67: Possibilità di drop di oggetti 68:
Possibilità di drop di yang 73: Resisenza danni abilità 74: Resistenza
danni medi 76: iCafe Exp bonus 77: iCafe Possibilità di razziare oggetti
78: Possibilità di difesa da attacchi Guerrieri 79: Possibilità di
difesa da attacchi Ninja 80: Possibilità di difesa da attacchi Sura 81:
Possibilità di difesa da attacchi Shamani paralizante: 13 Posibilitatea
de otrăvire: 12 încetinire Posibilitatea de aderenţă = 14 = 5 = 15
posibile critici Intelligence Oportunitati = 16 = 48 = 4 imunitar
leşinul Viteza de circulaţie = 8 = 21 Rezistenţă puternică împotriva
Zombie otrăvire Viteza de atac = 41 = 7 = HP Regenerarea 10 de Aparare
Greatsword Dagger = 30 = 31 Apararii = 34 Arrow Rezistenţa Rezistenţa
Rezistenţa Flash = 38 = 32 = 37 puterea de Aparare magic sabie: 29
Mobilitate Blocare Body = 6 = 27 11: 23 MP Regenerare: 24 de distrugere
absorbită de către HP: distrugere absorbită de HB 25: Posibilitatea de a
lua MP de oponent 26: abilitatea de a menţine în 28 de afisari MP:
Şansa de a eschiva de săgeţi 33: 35 Fan Apararii: 36 Rezistenţă la foc:
Rezistenţa Lightning 39: atac organism Reflectare 40: Reflectaţi blestem
42: Abilitatea de a se regenera HB 43: Posibilitatea de a 44 EXP Bonus:
Sanse de abandon Yang 45: Abilitatea de a picătură obiect dublu 46:
Procentul de creştere a efectului de o potiune 47: Abilitatea de a
regenera HP 49: Protecţia împotriva recesiunii 50: imunitar împotriva
toamna 52: Creşterea gama de arc 53: Creşterea valorii de atac 54:
Creşterea apărare 55: creşterea valorii de 56 de atac magic: 58
Creşterea apărare magic: 59 de rezistenţă Max: puternică împotriva
Warriors 60: Puternic împotriva Ninja 61: puternică împotriva Sura 62:
puternică împotriva Shaman 63: puternică împotriva Monster 64: Valoarea
de 65 de atac: 66 de Aparare: 67 EXP: Abilitatea de a picătură 68
produse: Abilitatea de a picătură Yang 73: Resisenza competenţe daune
74: Rezistenţa 76 daune medie: 77 Bonus Exp ICAF: ICAF raid obiecte
posibile 78: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Warriors 79:
Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Ninja 80: Posibilitatea de
apărare împotriva atacurilor Sura 81: Posibilitatea de apărare
împotriva atacurilor samanii
6:
value5 = (o valoare
aleatoare> 30) Se . Dacă
veţi crea o piatră nouă, loc o valoare
diferită. Permiteţi-mi explic de ce:
Dacă aveţi 2 pietre ca de
piatră cu piatră x y au aceeaşi valoare (în value5), în cazul în care
aţi pus piatra x, y piatra pentru ca nu poti pune o valoare z este
ocupată de piatra x.
. Deci, pentru fiecare piatră ai pus o valoare
diferită.
Şi,
desigur, trebuie să puneţi numele elementului
Query
per
pietra: Interogări pentru piatra :
INSERT INTO player.item_proto
VALUES (28044, "Pietra ****+0", "Pietra ****+0", 10, 0, 0, 1, 0, 0,
[wearflag], '', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0],
[applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1, -1, -1, -1, -1,
-1, 0, 0, 0) Player.item_proto INSERT INTO VALORI (28044, "Stone ****+
0", "Stone ****+ 0, 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag ],'', 2500, 2000,
28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0] [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, [value5], -1 -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0)
. Trebuie să
înlocuiască
lucruri in paranteze cu valorile indicate.
Pentru db item_proto
urmat aceeaşi procedură.
. Acum, pentru a face
vizibil pe
client, precum si all'item_proto, aţi pus, de asemenea, şi-l
pe
pictograma item_list. . Pentru a pune-l pe item_list.txt,
---->
sau Hongkong locale item_list com deschise şi a le găsi.
: Aceasta a
adăugat că:
280** ETC icon/item/280**.tga 280 ** ETC icon/item/280
**. TGA
Evident, trebuie
să vă, de asemenea, pictograma.
A
face un nou sau existent revopsit o piatră, şi redenumiţi-o cu
valoarea
pe care a ales pentru piatra, sau de a lua o icoana, ca piatra
de
razboinic, copia şi puneţi valoarea număr.
Icoana ar trebui să
înceapă --->
element pictograma şi va trebui să redenumiţi icoana
cu valoarea pe care
esti punerea.
mediafire.com ygqjnnmgnjj (pentru
a despacheta
item_proto) GIMP
sau Photoshop pentru a face icoana, dar este
opţională. În primul
rând scompattatre item_proto.
introduceţi
acest cod nell'item_proto (I pentru crearea de pietre de
valoarea n ^
28044, atunci alegerea este a ta ...):
Cod-----
"28044"
hashName= "'Pietra del ****+0'" name= "Pietra del ****+0" type= "10"
subtype= "0" weight= "0" size= "0" antiflag= "0" flag= "0" wearflag= "0"
immuneflag= "0" gold= "2500" buy_price= "2500" limittype0= "0"
limitvalue0= "0" limittype1= "0" limitvalue1= "0" applytype0= "0"
applyvalue0= "0" applytype1= "0" applyvalue1= "0" applytype2= "0"
applyvalue2= "0" value0= "0" value1= "0" value2= "0" value3= "0" value4=
"0" value5= "0" socket0= "0" socket1= "64992" socket2= "127" socket3=
"64976" socket4= "21631" socket5= "4855" refine_vnum= "0" refine_set=
"0" magic_pct= "0" specular= "0" socket_pct= "0" /> "28044" hashName =
"" Piatra ****+ 0 '"nume =" Stone ****+ 0 "type =" 10 "subtip =" 0
"greutate =" 0 "align = "0" antiflag = "0" pavilion = "0" wearflag = "0"
immuneflag = "0" de aur = "2500" buy_price = "2500" limittype0 = "0"
limitvalue0 = "0" limittype1 = "0" = limitvalue1 "0" applytype0 = "0"
applyvalue0 = "0" applytype1 = "0" applyvalue1 = "0" applytype2 = "0"
applyvalue2 = "0" value0 = "0" valoare1 = "0" valoare2 = "0" = value3
"0" Value4 = "0" value5 = "0" socket0 = "0" socket1 = "64992" socket2 =
"127" socket3 = "64976" socket4 = "21631" socket5 = "4855" refine_vnum =
"0" = refine_set "0" magic_pct = "0" oglinda = "0" socket_pct = "0"
/>
Pentru a
crea piatră vă să ia în considerare aceste
lucruri:
1: Type
= 10 (indică tipul de obiect, sau piatra)
2:
size
= 1 (spaţiul care ocupă piatra)
3:
Wearflag = 1 (în
cazul în care este piatra pentru luminări) sau Wearflag
= 16 (în
cazul în care este piatra de arme)
4: =
Applytype0 valabil pentru
bonus pentru a pune piatra
5:
Applyvalue0 =% bonus de piatra
(Există
applyvalue altă parte, se poate adăuga până la 3 bonus) :
Ai
loc valori diferite pentru tipuri de bonusuri (de credite
Oblivio):
daune mediu = 72 = 71 de distrugere de îndemânare puternică
împotriva Mezziuomini = 17 = 1 HP Viteza maximă de Magic = 9 POS-uri.
stun: 13 Possibilità di avvelenamento:12 Possiblità rallentamento= 14
Forza= 5 Possibilità Critici= 15 possibilità tra = 16 Intelligenza= 4
Immune svenimento= 48 Velocità Movimento= 8 Forte Contro Zombie= 21
Resistenza Avvelenamento= 41 Velocità Attacco= 7 Rigenerazione HP= 10
Difesa Spadone= 30 Difesa Pugnale= 31 Resistenza Freccia= 34 Resistenza=
38 Resistenza Lampo= 32 Resistenza magia=37 Difesa spada: 29 Mobilità =
6 Blocco Corporale= 27 11: Rigenerazione MP 23: Danni assorbiti da HP
24: Danni assorbiti da MP 25: Possbilita di prendere MP dall'avversario
26: Possibilità di mantenere MP nei colpi 28: Possibilità di schivare
frecce 33: Difesa Ventaglio 35: Resistenza Fuoco 36: Resistenza Lampo
39: Riflettere attacco corporale 40: Riflettere maledizione 42:
Possibilità di rigenerare MP 43: Possibilità su EXP Bonus 44:
Possibilità di lasciar cadere Yang 45: Possibilità di lasciar cadere il
doppio degli oggetti 46: Percentuale dell'aumento dell'effetto di una
pozione 47: Possibilità di rigenerare HP 49: Difesa contro rallentamento
50: Immune contro caduta 52: Aumento raggio d'azione dell'arco 53:
Aumento del valore di attacco 54: Aumento della difesa 55: Aumento del
valore di attacco magico 56: Aumento della difesa magica 58: Max
resistenza 59: Forte contro Guerrieri 60: Forte contro Ninja 61: Forte
contro Sura 62: Forte contro Shamane 63: Forte contro Mostri 64: Valore
di attacco 65: Difesa 66: EXP 67: Possibilità di drop di oggetti 68:
Possibilità di drop di yang 73: Resisenza danni abilità 74: Resistenza
danni medi 76: iCafe Exp bonus 77: iCafe Possibilità di razziare oggetti
78: Possibilità di difesa da attacchi Guerrieri 79: Possibilità di
difesa da attacchi Ninja 80: Possibilità di difesa da attacchi Sura 81:
Possibilità di difesa da attacchi Shamani paralizante: 13 Posibilitatea
de otrăvire: 12 încetinire Posibilitatea de aderenţă = 14 = 5 = 15
posibile critici Intelligence Oportunitati = 16 = 48 = 4 imunitar
leşinul Viteza de circulaţie = 8 = 21 Rezistenţă puternică împotriva
Zombie otrăvire Viteza de atac = 41 = 7 = HP Regenerarea 10 de Aparare
Greatsword Dagger = 30 = 31 Apararii = 34 Arrow Rezistenţa Rezistenţa
Rezistenţa Flash = 38 = 32 = 37 puterea de Aparare magic sabie: 29
Mobilitate Blocare Body = 6 = 27 11: 23 MP Regenerare: 24 de distrugere
absorbită de către HP: distrugere absorbită de HB 25: Posibilitatea de a
lua MP de oponent 26: abilitatea de a menţine în 28 de afisari MP:
Şansa de a eschiva de săgeţi 33: 35 Fan Apararii: 36 Rezistenţă la foc:
Rezistenţa Lightning 39: atac organism Reflectare 40: Reflectaţi blestem
42: Abilitatea de a se regenera HB 43: Posibilitatea de a 44 EXP Bonus:
Sanse de abandon Yang 45: Abilitatea de a picătură obiect dublu 46:
Procentul de creştere a efectului de o potiune 47: Abilitatea de a
regenera HP 49: Protecţia împotriva recesiunii 50: imunitar împotriva
toamna 52: Creşterea gama de arc 53: Creşterea valorii de atac 54:
Creşterea apărare 55: creşterea valorii de 56 de atac magic: 58
Creşterea apărare magic: 59 de rezistenţă Max: puternică împotriva
Warriors 60: Puternic împotriva Ninja 61: puternică împotriva Sura 62:
puternică împotriva Shaman 63: puternică împotriva Monster 64: Valoarea
de 65 de atac: 66 de Aparare: 67 EXP: Abilitatea de a picătură 68
produse: Abilitatea de a picătură Yang 73: Resisenza competenţe daune
74: Rezistenţa 76 daune medie: 77 Bonus Exp ICAF: ICAF raid obiecte
posibile 78: Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Warriors 79:
Posibilitatea de apărare împotriva atacurilor Ninja 80: Posibilitatea de
apărare împotriva atacurilor Sura 81: Posibilitatea de apărare
împotriva atacurilor samanii
6:
value5 = (o valoare
aleatoare> 30) Se . Dacă
veţi crea o piatră nouă, loc o valoare
diferită. Permiteţi-mi explic de ce:
Dacă aveţi 2 pietre ca de
piatră cu piatră x y au aceeaşi valoare (în value5), în cazul în care
aţi pus piatra x, y piatra pentru ca nu poti pune o valoare z este
ocupată de piatra x.
. Deci, pentru fiecare piatră ai pus o valoare
diferită.
Şi,
desigur, trebuie să puneţi numele elementului
Query
per
pietra: Interogări pentru piatra :
INSERT INTO player.item_proto
VALUES (28044, "Pietra ****+0", "Pietra ****+0", 10, 0, 0, 1, 0, 0,
[wearflag], '', 2500, 2000, 28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0],
[applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [value5], -1, -1, -1, -1, -1,
-1, 0, 0, 0) Player.item_proto INSERT INTO VALORI (28044, "Stone ****+
0", "Stone ****+ 0, 10, 0, 0, 1, 0, 0, [wearflag ],'', 2500, 2000,
28144, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, [applytype0] [applyvalue0], 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, [value5], -1 -1, -1, -1, -1, -1, 0, 0, 0)
. Trebuie să
înlocuiască
lucruri in paranteze cu valorile indicate.
Pentru db item_proto
urmat aceeaşi procedură.
. Acum, pentru a face
vizibil pe
client, precum si all'item_proto, aţi pus, de asemenea, şi-l
pe
pictograma item_list. . Pentru a pune-l pe item_list.txt,
---->
sau Hongkong locale item_list com deschise şi a le găsi.
: Aceasta a
adăugat că:
280** ETC icon/item/280**.tga 280 ** ETC icon/item/280
**. TGA
Evident, trebuie
să vă, de asemenea, pictograma.
A
face un nou sau existent revopsit o piatră, şi redenumiţi-o cu
valoarea
pe care a ales pentru piatra, sau de a lua o icoana, ca piatra
de
razboinic, copia şi puneţi valoarea număr.
Icoana ar trebui să
înceapă --->
element pictograma şi va trebui să redenumiţi icoana
cu valoarea pe care
esti punerea.
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum